Lid worden

KV Noviomagum is de oudste, sportiefste en gezelligste korfbalclub van Nijmegen en omstreken. Met haar ruim 110 jarig bestaan is Noviomagum rijk aan historie, maar trekt het nog altijd jaarlijks nieuwe (studenten) senioren spelers en jeugdleden aan.

Bij KV Noviomagum is het mogelijk om op verschillende niveaus te korfballen. Ook heb je de keuze uit zowel dameskorfbal, die op zondag hun wedstrijden in de overgangsklasse spelen, of op zaterdag gemengd korfbal (van 1eklasse tot breedte korfbal). Bij de jeugdteams wordt er alleen gemengd korfbal gespeeld, met jongens en meisjes in één team.

Naast winnen binnen de lijnen, maakt onze vereniging er ook buiten het korfbal om een feestjes van. Gezellige speeldagen eindigen doorgaans in lange naborrels in het clubhuis. Activteiten voor verscshillende leeftijdsgroepen worden door het hele jaar georganiseerd, zoals muziekquizzen, (kerst)bingo’s, jeugdkampen, toernooien en BBQ’s. Daarnaast worden er jaarlijks vaak enkele (studenten)toernooien bezocht.

Kortom: voor iedere (toekomstig) korfballer, jong of oud, heeft KV Noviomagum wat te bieden!

Meer informatie over het lidmaatschap?

WIl je een keer vrijblijvend meetrainen?

Wil je gewoon meteen lid worden?

Neem contact met ons op!  Vul het contactformulier onderaan de pagina in of stuur een mailtje naar secretaris.kvnoviomagum@gmail.com

Het lidmaatschapsformulier kun je hier vinden!

Leeftijd

alle leeftijden

€75,-

Kledingbijdrage

Voor spelende leden komt er bovenop de contributie een jaarlijkse kledingbijdrage, ten behoeve van de clubkleding vanuit het kledingfonds. Klik hier voor meer informatie over de clubkleding. Deze kledingbijdrage bedraagt €17,- per jaar.

Automatische incasso

Het contributie jaar loopt van 1 augustus tot en met 31 juli. De contributie betaling verloopt in vier termijnen via een automatische incasso. De data van incassering betreffen: omstreeks 1 augustus, 1 november, 1 februari en 1 mei. Er kan afgeweken worden van deze data. De penningmeester zal u altijd ongeveer een week van tevoren op de hoogte stellen wanneer een termijn wordt geincasseerd. Afwijking van betaling per jaar kan enkel in overleg met de penningmeester (penningmeester@kvnoviomagum.nl)

Download hier het automatische incassoformulier.

Lidmaatschap opzeggen

Wil je je lidmaatschap opzeggen? Doe dit dan vóór 1 mei.

Opzeggen kan alleen door een bericht te sturen aan het secretariaat (secretaris.kvnoviomagum@gmail.com). DIt kan evt ook via onderstaand contactformulier.
Je ontvangt een ontvangstbevestiging. Als dat niet het geval is, dan is je opzegging niet verwerkt.

LET OP: afmelden bij trainers of bij de technische commissie (senioren en jeugd) geldt niet als opzegging!

Contactformulier

Anders